اخبار
چهارشنبه، 25 مرداد 1402
پویش «انتخاب رشته» کنکوری‌ها در شبکه شاد/ تخمین رشته و دانشگاه

پویش «انتخاب رشته» کنکوری‌ها در شبکه شاد/ تخمین رشته و دانشگاه

شبکه شاد با پویش ویژه «انتخاب رشته»، داوطلبان کنکور را در مسیر انتخاب رشته دانشگاهی هدایت می‌کند.

 

به گزارش ایسنا، با پایان آزمون سراسری و شمارش معکوس برای اعلام نتایج، شبکه شاد با بهره‌گیری از فناوری­های نوین و مشاوره­‌های تخصصی، پویشی تحت عنوان «انتخاب رشته» را به منظور راهنمایی دقیق و کارآمد داوطلبان برای انتخاب رشته های دانشگاهی راه‌اندازی کرده است.

هدف اصلی این پویش ارائه راهکارهایی جامع و مشاوره‌­های تخصصی به داوطلبان جهت اتخاذ بهترین تصمیم است. با ارائه اطلاعات دقیق و معتبر در مورد تمامی رشته‌های دانشگاهی، پویش «انتخاب رشته آیندگان نوآور» به داوطلبان امکان می‌دهد تا با توجه به توانمندی‌ها و علاقه‌مندی‌هایشان، انتخابی هوشمندانه‌تر برای آینده‌ی تحصیلی خود داشته باشند.

بخش‌های اصلی کمپین «انتخاب رشته» شامل تخمین دانشگاه و رشته قبولی، مشاوره تخصصی، معرفی رشته‌ها و دانشگاه­‌های مختلف و ویژه برنامه‌های پخش زنده است.

در بخش تخمین دانشگاه و رشته قبولی، با توجه به رتبه داوطلب در آزمون سراسری و ارزیابی معیارهای مختلف، به داوطلبان اطلاعات دقیق و معتبری درباره دانشگاه‌ها و رشته‌هایی که با رتبه کنونی می­‌توانند قبول شوند، ارائه می­‌شود.

 مشاوره تخصصی به داوطلبان امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین با متخصصان و اساتید حوزه‌های مختلف در ارتباط باشند و بهره‌وری از مشاوره‌ی تخصصی برای راهنمایی در انتخاب بهترین رشته را داشته باشند.

معرفی رشته‌ها و دانشگاه‌­ها، به ارائه توضیحات جامع و کامل در مورد تمامی رشته‌های دانشگاهی و آینده شغلی آن­ها می­‌پردازد. همچنین دانشگاه‌­های مختلف و اعتبار آن­ها برای داوطلبان مورد بررسی قرار می­‌گیرد.

 ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ شب ویژه برنامه­‌های مختلفی از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود تا داوطلبان بتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و دانش خود را درباره رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف افزایش دهند.

داوطلبان آزمون سراسری برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این پویش می­‌توانند به اپلیکیشن شاد مراجعه کرده و از بخش شاد رویداد «انتخاب رشته» را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا