اخبار
شنبه، 23 اردیبهشت 1402
رئیس جمهور به نمایشگاه کتاب می‌آید

رئیس جمهور به نمایشگاه کتاب می‌آید

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از حضور رئیس جمهور در نمایشگاه کتاب در روزهای آینده خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی در چهارمین روز از سی‌و‌چهارمین دوره بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران ضمن حضور در غرفه این مرکز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

وی گفت: از آنجا که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان برگزاری نمایشگاه است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌طور مرتب در نمایشگاه حاضر می‌شود اگر نویسندگان و ناشران همچنین بازدیدکنندگان، مطالبه‌ای داشته باشند، به‌عنوان پیگیری‌کننده مطالبات در غرفه ارتباط مردمی ریاست جمهوری حضور داریم و پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد. 

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره شعار نمایشگاه کتاب، گفت:‌ ابتدا به خودم تأکید می‌کنم؛ بی‌تردید شعار فقط کافی نیست؛ به‌عنوان مطالبه‌گر مسائل مردم باید اقدامات را ببینیم و به مردم هم منتقل کنیم. شعار نمایشگاه به‌عنوان رویکرد بزرگترین رخداد فرهنگی، به نگاه و رویکرد جامعه به فرهنگ تأکید می‌کند؛ دولت نیز  پشتیبان و کمک‌کننده تحقق این رویکرد است.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: رئیس جمهور طبق روال هر سال در نمایشگاه حاضر خواهند شد و با توجه به فضایی که تقسیم‌بندی و آماده شده چه بسا حاضر شوند، پاسخگوی مطالبات مردم در این مرکز باشند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه در طول برگزاری نمایشگاه، 11 وزارتخانه پرتکرار و پرموضوع پای خط مردم آورده‌ایم و پیگیر مطالبات آن‌ها شده‌ایم، گفت: مردم از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها که برای پاسخگو کردن مسئولین است استفاده کنند؛ چراکه ارزیابی عملکرد مسئولین انجام خواهد شد.
 
به گزارش ایبنا؛ غرفه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در ورودی 14 شبستان نمایشگاه کتاب تهران، برپا شده است. نمایندگان وزرای دولت در روزهای برگزاری نمایشگاه با حضور در این غرفه، آماده دریافت مطالبات مردمی هستند. امروز بعد از ظهر وزارت آموزش و پرورش، فردا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگو خواهند بود.

منبع: ایبنا