اخبار
یکشنبه، 04 اردیبهشت 1401
ضرورت آمادگی مجموعه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب

ضرورت آمادگی مجموعه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت آمادگی مجموعه شهر آفتاب در برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب تاکید کرد و گفت: همچنان مدیریت شهری تاکید بر برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در مجموعه شهر آفتاب دارد و می بایست در آینده، نمایشگاه ها از تهران خارج و در مجموعه شهر آفتاب برگزار شوند. اما این موضوع نباید ما را از برپایی نمایشگاه کتاب در سال جاری در بهترین شکل ممکن، دور کند.

 

 

به گزارش ایسنا، دومین جلسه هماهنگی نمایشگاه کتاب تهران به میزبانی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و در این جلسه نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه می بایست این رویداد بزرگ فرهنگی با همکاری تمام دستگاه های متولی به بهترین شکل ممکن برگزار شود، بیان کرد: ما امسال در شرایطی به زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نزدیک می شویم که طی سه سال گذشته این نمایشگاه به صورت فیزیکی برگزار نشده بود؛ لذا ضرورت دارد با توجه به این فاصله ایجاد شده میزان هماهنگی ها بین دستگاه های متولی افزایش یابد و در کنار استفاده از ظرفیت فیزیکی نمایشگاه، از فضای مجازی به عنوان بازوی کمکی این نمایشگاه کمال بهره برداری صورت گیرد تا از طریق آن ضمن ایجاد دسترسی مناسب برای مخاطبان این نمایشگاه از میزان مراجعات غیر ضروری کاسته شود.

برجسته سازی فعالیت های فرهنگی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب
در ادامه این جلسه علی رمضانی قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب ضمن قدردانی از مدیریت شهری به منظور فراهم سازی بسترهای لازم برای برگزاری شایسته نمایشگاه کتاب گفت: بعد از سه سال شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم این رویداد مهم و بزرگ کشوری را به نحو شایسته مدیریت و به مرحله اجرا بگذاریم.
مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران بیان داشت: در این دوره از نمایشگاه می بایست به سطح مناسبی از خدمات ارائه شده به مردم برسیم، گفت: ما به دنبال ایجاد رضایت مندی عمومی هستیم و از سوی دیگر به دنبال برنامه ریزی برای تقویت وجه فرهنگی نمایشگاه خواهیم بود.
بنابر اعلام شورای شهر تهران، وی با تاکید بر اینکه نقطه تمایز این دوره از نمایشگاه با ادوار گذشته می بایست فعالیت های برجسته فرهنگی باشد، گفت: ما امیدواریم در فرصت باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه کتاب بتوانیم موانع موجود را با موفقیت از پیش روی برداریم. ما مجموعه اقدامات خود را از دی ماه آغاز کردیم و همچنان هماهنگی ها به منظور هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه ادامه دارد.

منبع: ایسنا