اخبار
دوشنبه، 08 آبان 1396
7 رشته جدید به شاخه کار دانش اضافه شد

7 رشته جدید به شاخه کار دانش اضافه شد


مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی 7 رشته جدید در کاردانش خبر داد و گفت: شمار رشته‌های کاردانش از 153 رشته به حدود 160 رشته رسیده است.

 

به گزارش ایسنا، مصطفی آذرکیش با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان اینکه اجماع خوبی در زمینه مهارت‌آموزی در کشور در حال شکل‌گیری است، گفت: این موضوع را در تعاملاتی که با دستگاه‌های اجرایی داریم شاهد هستیم. از جمله این تعاملات می‌توان به برگزاری آموزش‌های توانمندسازی مدیران و هنرآموزان با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد.
وی در ادامه با اشاره به رشد 4.1 درصدی ثبت‌نام دانش‌آموزان در هنرستان‌ها در شاخه کار دانش در سال جاری نسبت به سال گذشته اظهار کرد: امیدواریم با مساعدت همه دستگاه‌های ذی‌ربط و رسانه‌ها این رشد ادامه داشته باشد.
مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش  از راه‌اندازی 7 رشته جدید در کاردانش خبر داد و گفت: شمار رشته‌های کاردانش از 153 رشته به حدود 160 رشته رسیده است.
آذرکیش افزود: تصویرسازی دیجیتالی، تولیدکننده چند رسانه‌ای ، محتوا و انمییشن، تولید و توسعه دهنده کارگاه‌های اینترنتی، پلاستیک کار، ناظر فنی چاپ، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده این 7 رشته هستند.
مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش افزود: تلاش می‌کنیم همانند گذشته مرتبا رشته‌ها را متناسب با پیشرفت تکنولوژی بروزسانی کرده و رشته‌های جدید متناسب با بازار کار به این مجموعه اضافه کنیم.



منبع:
ایسنا