اخبار
ﺳﻪشنبه، 07 شهریور 1396
 نتایج آزمون کارشناسی ارشد 10 شهریورماه اعلام می شود

نتایج آزمون کارشناسی ارشد 10 شهریورماه اعلام می شود


    تهران- ایرنا- رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد 96، روز جمعه 10 شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

ابراهیم خدایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، نتیجه اولیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال96 برای تمامی شرکت کنندگان در گروه های مختلف، به صورت کارنامه تنظیم و تا 10 شهریورماه اعلام می شود.
وی انتشار برخی اخبار مبنی بر اعلام نتایج اولیه کنکور امسال، طی روزهای آینده را رد کرد و افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی، بر اساس برنامه زمانی مربوط ، می توانند کدرشته محل های مورد علاقه خود از تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی را به ترتیب اولویت انتخاب کنند.
آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجو در 132 کدرشته امتحانی در 6 گروه آزمایشی در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه 96 در 68 شهرستان و 185 حوزه امتحانی و 132 کدرشته امتحانی برگزار شد.
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه نهایی آزمون خود مطلع شوند.


منبع:
ایرنا