اخبار
پنجشنبه، 13 آبان 1395
8000 مدرسه مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه می‌شوند

8000 مدرسه مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه می‌شوند


به گفته مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش امسال هشت هزار مدرسه دیگر در کشور مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه می‌شوند.

 

دکتر عظیم محبی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از سال 1393  برنامه تعالی مدیریت مدرسه در برخی از مدارس سراسر کشور اجرایی شد، گفت: سال گذشته هشت هزار مدرسه در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سطح کشور تحت پوشش این طرح قرار گرفتند که امسال نیز هشت هزار مدرسه دیگر به این برنامه اضافه شده است.
محبی افزود: در برنامه ‌داریم هر سال به همین تعداد از مدارس را به فهرست مدارس مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه اضافه کنیم.
مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه هشت هزار مدرسه‌ای که سال گذشته تحت پوشش این طرح قرار گرفته بودند مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: استان‌ها مدارس خود را در سطوح مختلف به وزارتخانه معرفی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مدارس رتبه بندی می‌شوند، گفت:‌ براساس ارزیابی انجام شده مدرسه متعالی نداشتیم و مدارس مورد ارزیابی در سه سطح ممتاز، موفق و پویا رتبه‌بندی شدند.
محبی با بیان اینکه قرار بود همایش ملی طرح تعالی و تقدیر از مدیران برتر کشور آبان ماه امسال در کشور برگزار شود، گفت: با توجه به تغییرات رخ داده در وزارت آموزش و پرورش و تغییر وزیر این وازرتخانه، این همایش با اندکی تاخیر برگزار خواهد شد.
محبی در ادامه تلاش در راستای ارتقای کیفی دستگاه تعلیم و تربیت را مهمترین هدف اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در کشور عنوان کرد.



منبع: ایسنا