اخبار
چهارشنبه، 12 آبان 1395
3 هزار و 500 مدرسه امسال سنددار شدند

3 هزار و 500 مدرسه امسال سنددار شدند


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما برای اخذ اسناد املاک بدون سند آموزش و پرورش حدود 7 هزار سند بود که خوشبختانه نیمی از آن در شش ماه نخست سال محقق شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: خوشبختانه در سال تحصیلی جدید هیچ مدرسه قلع و قمعی نداشتیم. البته همواره مشکلاتی بین ما و سایر نهادها و اشخاصی که امکاناتشان در اختیار ماست وجود دارد اما تعاملاتی را با این نهادها و ارگان ها و اشخاص برقرار کردیم تا دانش آموزی به خاطر این مسائل بیرون از کلاس نماند.
وی افزود: پیش بینی ما برای اخذ اسناد املاک بدون سند آموزش و پرورش حدود 7 هزار سند بود که خوشبختانه نیمی از آن در شش ماه نخست سال محقق شد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: در امور مجلس کار ما بیان عملکرد وزارت آموزش و پرورش به نمایندگان است و اگر نمایندگان ابهاماتی در زمینه امور آموزش و پرورش داشته باشند با مراجعه به ما توضیحاتی درخصوص فعالیت های انجام شده به آنها ارائه می شود.
وی ادامه داد: البته ما در برخی زمینه ها نمی توانیم کاری انجام دهیم. مثلا درخصوص افزایش حقوق معلمان اقدامات زیرساختی خوبی انجام گرفته و 85 درصد به حقوق معلمان اضافه شده که آموزش و پرورش بیش ازین توان افزایش حقوق را ندارد و اگر هزار بار هم وزیر آموزش و پرورش را استیضاح کنند مشکلی در این زمینه رفع نخواهد شد.
ناصری زنجانی خاطرنشان کرد: گزینش دانشجومعلمان بدون هیچ مشکلی انجام شد و درمورد 10 هزار نیروی جدیدی که از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خواهند شد، همه کارها بعد از اعلام نتایج سازمان سنجش طبق روال انجام خواهد شد و تاکنون پیش نیامده و مراحل گزینش طبق زمانبندی سازمان سنجش اتفاق نیفتد.

منبع: پانا