اخبار
شنبه، 08 آبان 1395
اجرای طرح ارمغان مهر برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

اجرای طرح ارمغان مهر برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند


رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر از توزیع حدود 9 هزار بسته شامل نوشت‌افزار، البسه، مواد غذایی و بهداشتی در قالب طرح ارمغان مهر در میان دانش‌آموزان نیازمند سراسر کشور خبر داد.

 

فرحناز رافع در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در مورد اجرای طرح ارمغان مهر اظهار داشت: براساس آخرین آمارهای ارائه شده از استان‌های کشور بیش از 15 میلیارد و 674 میلیون و 550 هزار ریال از سوی خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برای تهیه بسته‌های طرح ارمغان مهر جمع‌آوری شده است.
وی افزود: براساس اجرای این طرح 14 هزار و 376 دانش‌آموز ساکن در مناطق محروم شهری و روستایی کشور در آغاز بازگشایی مدارس توسط پزشکان داوطلب هلال‌احمر ویزیت رایگان شده‌اند.
رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر ادامه داد: بیش از دو میلیارد و 613 میلیون ریال ویزیت رایگان از سوی پزشکان و داوطلبان هلال‌احمر انجام شده است ضمن اینکه خدمات دیگری مانند تست قد، وزن، مشاور آموزشی، بینایی‌سنجی، تقبل شهریه و ... نیز به ارزش بیش از یک میلیارد و 983 میلیون ریال بر طرح ارمغان امسال ارائه شد.
رافع خاطرنشان کرد: ارزش ریالی تمام خدمات ارائه شده در این طرح بیش از 20 میلیارد و 271 میلیون ریال بوده که 63 هزار و 104 دانش‌آموز از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.


منبع: فارس