اخبار
دوشنبه، 12 مهر 1395
ثبت نام ۱۳ میلیون دانش آموز در سامانه سناد

ثبت نام ۱۳ میلیون دانش آموز در سامانه سناد


رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام ۱۲ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۴۶ دانش آموز در سامانه سناد تا پایان امروز خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، اسفندیار چهاربند با بیان اینکه تاکنون ۱۲ میلیون و ۹۷۹  هزار و ۴۶ دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام شده اند ، گفت: از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۲۲ نوآموز در دوره پیش دبستانی، ۷ میلیون و۵۲۹ هزار و ۳۰۹ دانش آموز در مقطع ابتدایی، ۳ میلیون و۸۵ هزار و ۲۲۱ دانش آموز در متوسطه دوره اول ، ۲ میلیون و۱۱۹ هزار و ۴۴۴ دانش آموز در دوره دوم متوسطه و ۵۸ هزار و ۵۰ دانش آموز درمدارس استثنایی ثبت نام شده اند.
وی ادامه داد: در دوره دوم متوسطه ۸۵۴  هزار و ۹۶۵ دانش آموز در پایه دهم ثبت نام کرده اند که ۱۲ و ۱ صدم درصد در رشته ریاضی، ۳۰ و ۹ دهم درصد در رشته تجربی، ۲۳ و ۷ دهم درصد در رشته انسانی و ۵ دهم درصد در رشته معارف ثبت نام کرده اند.
چهاربند خاطرنشان کرد: در شاخه فنی و حرفه ای ۱۴۵ هزار و۸۶۷ دانش آموز معادل ۱۷ و ۶ صدم درصد و در رشته کاردانش ۱۳۵ هزار و ۶۶۳ دانش آموز معادل ۱۵ و ۸۶ صدم درصد ثبت نام شده اند.



منبع: مهر