اخبار
پنجشنبه، 18 شهریور 1395
تبدیل گوشی به کنترل تمام دستگاهها

تبدیل گوشی به کنترل تمام دستگاهها


اسپین ریموت SDC-1 رابط کنترل از راه دوری است که برای فرمان به بیشتر دستگاه‌های وابسته به مادون قرمز، وایرلس، دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هوشمند و همچنین تبدیل تبلت و یا گوشی هوشمند به کنترل ارائه شده است.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، امروزه افراد در جستجوی یک ابزار برای کنترل چندین دستگاه مختلف هستند. ابزارهای کنترلی جدید به جای دکمه قابلیت لمس، جنبش، تغییر جهت و کنترل دارند. اسپین ریموت SDC-1 برای فرمان و ارتباط برای بیشتر دستگاه‌های وابسته به مادون قرمز، وایرلس، دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هوشمند و تبدیل تبلت و یا گوشی هوشمند به کنترل ارائه شده است.
کنترل چندین سیستم و یا تلویزیون و تطابق آنها از طریق یک کنترل کار سخت و دشواری است و به همین دلیل اغلب ابزارهای کنترلی چند دستگاه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. دستگاه جدید کنترلی گنبدی شکل بوده و نیازی به قرار دادن آن در بین انگشتان و کف دست نیست.
این دستگاه لمسی دارای سنسور برای تفسیر حرکات و دستورات است. بنابراین براساس قرار گرفتن آن در دست،  جهت و یا مسیر چرخش آن، کاربر می‌تواند کانال تلویزیون را تغییر، صدا را تنظیم و دستگاههای هوشمند( همچون لامپ و اسپیکر) را کنترل کند.
برخلاف کنترل‌های قدیمی که با مادون قرمز کار می‌کنند و باید به سمت دستگاه گرفته شوند، اسپین ریموت سیگنال‌های IR را به همه طرف ارسال می‌کند. این دستگاه کنترلگر قادر است با چندین دستگاه ست شود و کاربر قادر است با آن آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.
این کنترلگر از طریق اپلیکیشن گوشی‌های اندرویدی و iOS به راحتی و بدون نیاز به هیچ سخت‌افزار خاصی قادر است گوشی هوشمند و تبلت را به کنترلی لمسی تبدیل کند. قیمت این دستگاه برای سفارش 112 دلار است.


منبع: ایسنا