اخبار
دوشنبه، 31 خرداد 1395
500 پژوهش سرا برای اوقات فراغت دانش آموزان فعال شده است

500 پژوهش سرا برای اوقات فراغت دانش آموزان فعال شده است


تهران-ایرنا- مدیر کل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از فعالیت 500 پژوهش سرا در تابستان امسال برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.

 

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، قربانعلی افشانی درمورد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اظهار کرد: در دوره متوسطه نظری هماهنگ با سایر دوره های دانش آموزان و سایر بخش های وزارتخانه، برنامه هایی تحت عنوان غنی سازی اوقات فراغت تصویب و اجرا خواهد شد.
مدیرکل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با بیان این که طرح هجرت و فعالیت 500 پژوهش سرای فعال در تابستان بخشی از این برنامه هاست افزود: این برنامه ها زیر نظر سایر بخش های وزارتخانه مانند معاونت های پرورشی و فرهنگی و متوسطه انجام می شود.
وی با اشاره به این که هدف تربیت دانش آموزان برای ورود به دانشگاه است، گفت: با توجه به اینکه امسال پایه اول نداشتیم، برنامه های سازمان برای دانش آموزان دوره های پیش دانشگاهی، دوم و سوم طراحی شده است، البته سایر دوره ها نیز می توانند از این برنامه ها استفاده کنند.
افشانی افزود: تمام برنامه ها هماهنگ با فعالیت های وزارتخانه است و دفتر متوسطه نظری فعالیت ویژه ای به صورت اختصاصی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ندارد.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر متوسطه نظری با بیان این که 500 پژوهش سرا در طول سال فعالیت دارند، افزود: این پژوهش سراها به دلیل مشغول بودن دانش آموزان در طول سال تحصیلی، در تابستان فعالیت های ویژه ای خواهند داشت.



منبع: ایسنا