اخبار
ﺳﻪشنبه، 28 اردیبهشت 1395
شهر آفتاب از کتاب خالی شد

شهر آفتاب از کتاب خالی شد


مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب از تخلیه کتاب ناشران از این مجموعه نمایشگاهی خبرداد و گفت: تا 15 روز آینده این مجموعه به شهرداری تحویل می شود.

 

حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: تمامی ناشران داخلی تا ساعت 20 دیشب کلیه کتاب‌های خود را از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خارج کردند.
وی در ادامه به همکاری تشکل‌های نشر در ترخیص کتاب‌ها اشاره کرد و آن را برای اولین بار اجرایی خواند و افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با تشکل‌های نشر تمامی کتاب‌ها با امضای خود تشکل‌ها از شهر آفتاب خارج شد این موضوع پروسه اداری را کمتر کرد و در کمال آرامش ناشران تا ساعت 20 دیشب تمامی کتاب‌های خود را خارج کردند.
مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب با بیان اینکه تا 15 روز آینده شهرآفتاب را به مسئولان شهرداری تحویل خواهیم داد تصریح کرد: موضوع کنونی خروج کتاب‌های بخش بین‌الملل و انتقال آن به گمرک است که این امر در حال انجام است و تا ده روز آینده این کار به اتمام می رسد.
صفری به غرفه‌های خودساز ناشران هم اشاره کرد و گفت: این غرفه ها نیز بزودی جمع آوری می‌شود و ناشران باید سازه‌ها را خارج کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تا این لحظه یک کتاب از ناشران داخلی نیز در شهر آفتاب باقی نمانده است.



منبع: فارس