اخبار
شنبه، 25 اردیبهشت 1395
اعتبار بن‌کارت‌های صادرات تا پایان شهریور

اعتبار بن‌کارت‌های صادرات تا پایان شهریور


مشاور منابع و امور انسانی معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد از بازگشایی انسداد بن کارتهای بانک صادرات از امروز خبر داد و گفت: بن کارتهای بانک شهر فردا شب مسدود می‌شود.

 

نیکنام حسین‌پور مشاور منابع و امور انسانی معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر که انسداد بن‌ کارت‌های بانک صادرات از صبح امروز برطرف شده اعلام کرد: بن کارت‌های اعتباری بانک صادرات که اعتباری ندارند اما بن کارت‌های الکترونیک که چند روزی مسدود بود از امروز انسداد آن طرف شده و تا پایان شهریور ماه دارندگان آن می‌توانند از پایانه‌های کتاب فروشی تا پایان شهریور استفاده کنند.
وی از برگزاری جلسه با شاپرک و هماهنگی برای استفاده اهالی قلم خبر داد و گفت: بن کارت‌های بانک شهر تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه اعتبار دارند و با هماهنگی انجام شده با بانک شهر کلیه بن‌کارت‌های بانک شهر تا ساعت 21 روز شنبه 25 اردیبهشت ما مسدود می‌شود.
وی با اعلام تراکنش‌ها طی چند روز برگزاری نمایشگاه روز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه را پر تراکنش ترین روز نمایشگاه دانست و گفت: دراین روز 260 هزار تراکنش انجام شده است.
وی امار کل تراکنش‌ها را بیش از یک میلیون و 250 تراکنش اعلام کرد و گفت در مقایسه با سال گذشته این آمار یک رکورد محسوب می‌شود و اما  روز گذشته نشان می‌دهد در هیچ یک از روزهای نمایشگاه حتی در سال‌های گذشته این میزان ثبت نشده و این تعداد تراکنش بی سابقه است.


منبع: فارس