اخبار
پنجشنبه، 26 فروردین 1395
آماده سازي 12 هزار پاركينگ در اطراف شهر آفتاب

آماده سازي 12 هزار پاركينگ در اطراف شهر آفتاب


تهران - ايرنا - مشاور شهردار تهران از برنامه ريزي در بخش حمل و نقل عمومي و امكانات رفاهي براي بازديدكنندگان در شهرآفتاب خبر داد.

 

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگي ايرنا از ستاد خبري بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، مجيد حسيني با بيان اينكه تدابير حمل و نقل عمومي مفصلي براي بازديدكنندگان از نمايشگاه كتاب تهران برنامه ريزي شده است گفت: افتتاح ايستگاه متروي شهرآفتاب به عنوان بزرگترين ايستگاه، حضور ون ها و تاكسي ها در شهرآفتاب استقرار تعدادي اتوبوس در ميادين اصلي شهر به منظور جابجايي بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب و حضور شاتل ها درداخل شهرآفتاب جهت جابجايي سالمندان و معلولان از برنامه هاي حمل و نقل عمومي در بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران در شهرآفتاب است.
وي با اشاره به نگراني مردم درخصوص پارك خودروي خود در شهرآفتاب جهت بازديد از نمايشگاه كتاب تهران، افزود: بازديدكنندگان به هيچ وجه نگران پارك خودروي خود در شهر آفتاب نباشند زيرا پاركينگ هاي بسياري در محدوده شهرآفتاب آماده شده است و تعداد آن ها به 12 هزار پاركينگ مي رسد.
مشاور شهردار تهران در ادامه با بيان اينكه عمليات زيباسازي و مبلمان شهري براي نمايشگاه كتاب تهران واقع در شهرآفتاب انجام شده است، گفت: چادر هايي جديد و با كيفيت براي نمايشگاه درنظر گرفته شده است و امكانات رفاهي همچون نمازخانه و آبخوري به تعداد بسيار در محوطه شهرآفتاب وجود دارد.
حسيني ادامه داد: همچنين سبدهايي براي جابجايي كتاب هاي خريداري شده مردم در نمايشگاه كتاب تهران درنظر گرفته شده است تا آن ها بتوانند كتاب هاي خود را با سهولت جابجا كنند.
بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران از 15 تا 25 ارديبهشت در مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب برگزار مي شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خليج فارس، روبه روي حرم مطهر امام خميني (ره) قرار دارد.


منبع: ایرنا