اخبار
ﺳﻪشنبه، 27 بهمن 1394
تعطیلی 60 درصد مدارس آموزش از راه دور خارج از کشور

تعطیلی 60 درصد مدارس آموزش از راه دور خارج از کشور

معاون مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: 60 درصد از مدارس آموزش از راه دور خارج از کشور به دلیل کیفیتی که داشتند تعطیل شدند اما ما از کاهش این تعداد ناراحت نیستیم و به آرامش رسیده ایم.

 

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ شاهین نوش آبادی در مراسم اولین جشنواره قلم در مدارس آموزش از راه دور که امروز دوشنبه 26 بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته همکاریهای خوبی را با بخش آموزش از راه دور داشتیم و به نتایج مثبتی هم رسیدیم ما 10 مدرسه آموزش از راه دور در خارج از کشور داشتیم که بعد از نظارتهای انجام شده 6 مدرسه آنها بسته شد اما ما از این تعطیل شدن ناراحت نیستیم و به آرامش رسیده ایم.
وی افزود: ما در 76 کشور مدرسه ایرانی داریم که عموما در پایتخت و یا یک شهر مهم این کشور فعالیت می کنند و امکان این که در همه کشورها و در همه شهرها مدرسه داشته باشیم را نداریم .
معاون مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: در مدتی که آن 10 مدرسه فعالیت می کردند شکایاتی از اولیا در مورد نداشتن کیفیت مناسب مطرح بود که بعد از ورود مرکز آموزش از راه دور به این مسئله و انجام نظارتهای بیشتر این مشکل حل شد و بعد از تعطیلی آن 6 مدرسه اکنون دیگر هیچ شکایتی از آن مدارس وجود ندارد.

منبع: پانا