اخبار
یکشنبه، 11 بهمن 1394
عناوین درسی جدید برای پایه دوم متوسطه طراحی شده است

عناوین درسی جدید برای پایه دوم متوسطه طراحی شده است

مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری گفت: تعدادی کتاب برای سال دوم متوسطه با عناوین کاملا جدید در نظر گرفته شده که پیشنهاد این عناوین درسی و کتاب های آن به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال شده است.

 

محمود امانی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا درخصوص کتاب‌های جدیدالتالیف و کتاب‌هایی که در سال تحصیلی آینده مشمول تغییرات خواهند شد اظهار داشت: کتاب‌های پایه دهم جدیدالتالیف خواهند بود و کتاب های پایه پنجم و نهم که سال گذشته جدیدالتالیف بودند امسال مشمول تغییراتی خواهند شد.
وی افزود: این تغییرات بر مبنای ارزشیابی هایی که در سطح کشور و در استان ها انجام شده و بر اساس نیاز به تغییری که از سوی استان ها مطرح شده انجام خواهد شد.
مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری در خصوص عناوین کاملا نوظهور در کتاب‌های درسی گفت: تعدادی کتاب برای سال دوم متوسطه با عناوین کاملا جدید در نظر گرفته شده که پیشنهاد این عناوین درسی و کتاب های آن به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال شده که اگر تصویب شود به برنامه درسی اضافه خواهند شد.
امانی طهرانی درخصوص نیروی انسانی درنظر گرفته شده برای تدریس این عناوین نوظهور گفت: گروه معلمان پیشنهادی برای تدریس هریک از این دروس جدید از معلمان کنونی تعریف شده و برای هریک از دروس، چه نوظهور چه موجود، همچون امسال بسته آموزشی معلمان تحت عنوان "مجموعه برفراز آسمان" تمهید شده است.

منبع: پانا