اخبار
دوشنبه، 05 بهمن 1394
آموزش و پرورش در راس سرمایه گذاری فرهنگی کشور باشد

آموزش و پرورش در راس سرمایه گذاری فرهنگی کشور باشد

تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گفت: اولویت سرمایه گذاری فرهنگی کشور باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

 

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، مرتضی میرباقری با اشاره به ظرفیت های فراوان موجود در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: کشور وارد مرحله جدیدی در نوع مواجهه با آسیب های اجتماعی شده و لذا سرمایه گذاری فرهنگی در این نهاد باید در اولویت باشد.
وی گفت: بعد از اینکه موضوع آسیب های اجتماعی در مجلس و در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد، به نظر می رسد مسئولان آموزش و پرورش اولین دستگاهی است که باید به صورت جامع این موضوع را با آن ها در میان گذاشت.
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی افزود: ظرفیت های آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار متنوع و متعدد است و می توان این موضوعات را در محتوای رسمی آموزشی و به طور قطع ظرفیت های پرورشی و تربیتی مورد توجه قرار داد.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، میرباقری گفت: می توان اذعان کرد آموزش و پرورش به اندازه ای که حوزه های آموزشی آن تقویت شده حوزه های پرورشی و تربیتی آن از این غنا برخوردار نیست هرچند که این ظرفیت در این نهاد به صورت قوی وجود دارد.


منبع: ایرنا