اخبار
دوشنبه، 02 شهریور 1394

مهلت ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان پایان یافت

 

 

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان پایان یافت.

 

یدا نیک‌روش مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان از ششم تیر ماه آغاز شد و تمام دانش‌آموزان مقطع پیش‌دانشگاهی کشور و دوره ابتدایی شهر تهران می‌‌توانستند با مراجعه به سایت اینترنتی www.irtextbook.com نسبت به ثبت‌نام کتاب‌های درسی دوره تحصیلی‌شان اقدام می‌کردند.

وی ادامه داد: پایان مدت زمان ثبت‌نام تا 15 مرداد بود ولی برای آنکه خانواده‌هایی که نتوانستند در آن مدت ثبت‌نام کنند، بتوانند ثبت‌نام کتب تحصیلی فرزندان خود را با فراغ بال انجام دهند، این زمان تا پایان مردادماه تمدید شد.

نیک‌روش اضافه کرد: ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دیگر تمدید نمی‌شود و اگر هنوز خانواده‌ای برای ثبت‌نام کتب درسی فرزندش اقدام نکرده است، با مراجعه به مدرسه محل تحصیل فرزندش و اعلام به مدیر مدرسه می‌تواند ثبت‌نام کتب درسی را انجام دهد.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در روش ثبت‌نام اینترنتی، کتب درسی دانش‌آموزان در ابتدای مهر از طریق مدارس تحویل داده می‌شود.

به گزارش فارس، کتب درسی دوره ابتدایی و پیش‌دانشگاهی در سراسر کشور از اول مهر از طریق مدارس و کتب درسی دوره متوسطه اول و دوم از نیمه دوم شهریور از طریق کتابفروشی‌ها و فروشگاه‌های لوازم‌التحریر توزیع می‌شود.

 منبع: فارس

 

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران