اخبار
دوشنبه، 02 شهریور 1394

تخصیص 12 درصد اعتبارات آموزش و پرورش برای تجهیز مدارس استان تهران

 

 

خبرگزاری پانا: مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت: از کل اعتبارات آموزش و پرورش در زمینه نوسازی و تجهیز مدارس 12 درصد آن به استان تهران اختصاص داده می‌شود.

 
داریوش ورناصری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در خصوص تجهیز مدارس و برنامه‌های تکمیل شده در سال تحصیلی جدید گفت: از همه اعتبارات آموزش و پرورش در زمینه نوسازی و تجهیز مدارس حدود 10 الی 12 درصد آن به استان تهران اختصاص داده می‌شود.  
وی افزود: براساس شاخص‌های تعریف شده که شامل فضای آموزشی، سرانه دانش آموزی‌، منطقه جفرافیایی و... است، از محل اعتبارات طرح تخریب و بازسازی این سهم تعیین می شود.  
بازسازی مدارس فرسوده بالای 40 سال
مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران تخصیص اعتبارات امسال را با ویژگی متمایزی نسبت به سال‌های قبل دانست و خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید برنامه‌ها در جهت اختصاص تجهیزات جایگزین برای مدارس قدیمی ، ساخت مدارس در مناطقی که با توجه به تعداد دانش آموزان نیاز به فضای آموزشی بیشتر احساس می‌شود . 
تحویل پروژه تکمیل شده مدرسه در سال تحصیلی جدید
ورناصری از تحویل 80 الی 100 پروژه تکمیل شده مدرسه در سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف استان تهران خبر داد و گفت: در تمامی مدارس نوساز امکانات آموزشی از قبیل آزمایشگاه‌، کتابخانه، کارگاه آموزشی با شرایط استاندارد در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: مدارسی که از نظر فضای آموزشی با کاستی‌هایی مواجه هستند معمولا از نوع مدارس استیجاری هستند.

 منبع: پانا

 

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران