اخبار
یکشنبه، 25 مرداد 1394

لزوم برگزاری برنامه‌های آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید برگزاری اردوها و برنامه‌های آموزشی و تربیتی می‌تواند به انسجام‌بخشی و افزایش انگیزه‌های دینی و تربیتی دانش‌آموزان کمک کند.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، حامد علامتی در جمع اعضای قرارگاه‌های این اتحادیه اظهار کرد: ما در قبال تربیت و تعالی نسل آینده وظیفه‌ای خطیر و رسالتی سنگین داریم که ضروری است در انجام آنها از قابلیت‌ها و توانمندی‌های بیشتر نظام تعلیم و تربیت و غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت بیشترین بهره را بگیریم.

وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی و ایام فراغت دانش‌آموزان به صورت گسترده با اهداف و برنامه‌ریزی‌های درست و رویکرد ارزشی و معنوی، تمام تلاشش را به کار برده تا بر اساس منویات مقام معظم رهبری برای تربیت نسل آینده یک تربیت ارزشی همراه با ارتقای آرمان‌های والای نظام اسلامی اتفاق بیفتد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در بین دانش‌آموزان، دانش‌آموزان دختر با توجه به حساسیت و رسالت خطیری که به عنوان مادران آینده در تربیت نسل‌های بعدی انقلاب دارند، مورد هدف هستند تا بتوانیم منطبق بر برنامه‌ریزی‌ها و اهدافی که تعیین شده یک بستر خوب، شایسته و توانمند را در اعتلای روز‌افزون جایگاه مطلوب دانش‌آموزان و آینده‌سازان این جامعه به وجود آوریم.

علامتی تصریح کرد:‌ قرارگاه‌های دانش‌آموزی در حقیقت اصلی‌ترین مرکز و قطب تحلیل، ارزیابی و تبیین راهکارهای عملی در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های تربیت اخلاقی و اسلامی هستند که بر هر یک از اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضروری است این برنامه عملی را تابلوی راه خود قرار دهد.

وی ادامه داد: قطعاً در آستانه سال تحصیلی جدید برگزاری این اردوها و برنامه‌های آموزشی و تربیتی می‌تواند به انسجام‌بخشی و افزایش انگیزه‌های دینی و تربیتی کمک کند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پایان عنوان کرد: سعی خواهیم کرد تا در سال تحصیلی جدید بر اساس مطالبات و نیازهای جامعه دانش‌آموزی، هدف‌گذاری‌ها به سمتی باشد که اصلاح و پیشبرد اهداف و ارائه راهکارهای اجرایی جدید بر مبنای درست و منطقی اتفاق بیفتد.


 منبع

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران