اخبار
چهارشنبه، 21 مرداد 1394

اعلام نتایج نهایی رشته های المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان

با پایان یافتن المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی زنجان ، نتایج نهایی تمامی رشته های المپیاد ورزشی دانشجو معلمان اعلام شد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان زنجان، تیم استان خراسان رضوی با 32 امتیاز صدر نشین شد، تیم اصفهان به مقام دوم رسید و کرمانشاه به مقام سوم بسنده کرد.

در نتایج تیمی رشته تکواندو، تیم شهید بهشتی استان زنجان با 47 امتیاز صاحب مدال طلا شد. تیم شهید با هنر اصفهان به مدال نقره دست یافت و تیم شهید بهشتی خراسان رضوی ،مقام سوم را بدست آورد. در این المپیاد و در رشته دو و میدانی استان زنجان بر سکوی نخست ایستاد. استان های خراسان رضوی و جنوبی به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

 در رشته تنیس روی میز استان فارس اول شد ،تیم سمنان به مقام دوم دست یافت وتیم های اصفهان و یزد مشترکا به مقام سوم بسنده کردند.

در رشته شنا، تیم شهید بهشتی استان خراسان رضوی با کسب 51 امتیاز صدرنشین شد و تیم های اصفهان و کرمانشاه با اختلاف یک امتیاز به ترتیب مدال نقره و برنز را از آن خود کردند.

در رشته ی فوتسال ،آذربایجان غربی اول شد و استان های اردبیل و فارس به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

همچنین در رشته والیبال، گلستان صدرنشین شد و خراسان شمالی و تهران به ترتیب مقام  های دوم و سوم را از آن خود کردند. گفتنی است؛ المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان  سراسر کشور روز دوشنبه 19 مردادماه  به کار خود پایان داد .
منبع: آموزش و پرورش

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران