اخبار
دوشنبه، 25 خرداد 1394

امکان افزایش کشورهای اعطاکننده بورسیه به دانشگاه آزاد

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی را درباره اعطای بورس به دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر انگجی با اشاره به اینکه امکان اضافه شدن کشورهای دیگر به 3 کشوری که به دانشگاه آزاد بورسیه اعطا کرده‌اند، گفت:‌ خیلی از کشورها هستند که سالانه به کشورهای دیگر بورسیه‌های تحصیلی اعطا می‌کنند. منتهی باید عجله کرد و از این موقعیت‌ها استفاده کرد.

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع رسانی بورسیه ها را از وظایف معاونت بین‌الملل برشمرد و افزود: خوشبختانه معاونت بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی نیز توانسته است در این فرصت‌های پیش‌آمده اطلاع‌رسانی درستی داشته باشد. ما هم در سایت اطلاع‌رسانی کردیم و هم از طریق رسانه‌ها این خبر را منتشر کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر اعطای بورس تحصیلی دانشگاه فدرال اورال روسیه، پژوهانه تحقیقاتی «IRP» سوئیس و بورس تحصیلی «GSE» بارسلونا به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قطعی شده است.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر انگجی در پایان اظهار کرد: همکاران من بازهم در حال بررسی هستند تا با کشورهایی که این امکان را در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌دهند ارتباط برقرار کنند و به‌تدریج که خبرها به دست ما برسد آن‌ها را منتشر خواهیم کرد.این امکانی است که اکثر دانشگاه‌ها دارند و ما باید از آن استفاده کنیم.

خبرگزاری ایسنا

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران