اخبار
چهارشنبه، 12 بهمن 1401
کلاس‌های درس در ایام غیرحضوری شدن مدارس در «شاد» دایرند/ ثبت فعالیت ۳ میلیون کاربر همزمان

کلاس‌های درس در ایام غیرحضوری شدن مدارس در «شاد» دایرند/ ثبت فعالیت ۳ میلیون کاربر همزمان

مدیرفنی شبکه شاد با بیان اینکه «شاد» همانند روزهای گذشته در هر روزی که آموزش در مدارس به هرعلتی غیرحضوری باشد، فعال است گفت: فعالیت‌های مکمل پرورشی و آموزش ترکیبی نیز در شبکه شاد دنبال می‌شود.

 

علی کاظم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند ادامه فعالیت شبکه شاد اظهار کرد: شبکه شاد همانند روزهای گذشته در هر روزی که آموزش در مدارس به هرعلتی غیرحضوری باشد، فعال است و کلاس‌های درس در این پیام‌رسان دایر خواهند بود.

وی افزود: به روال سابق، فعالیت‌های مکمل پرورشی و آموزش ترکیبی نیز در شبکه شاد دنبال می‌شود.

مدیرفنی شبکه شاد با بیان اینکه شبکه شاد در کنار آموزش‌های حضوری مدارس به پیشبرد و تکمیل امر آموزش‌ کمک می‌کند گفت: شاد بستری ایمن و مطمئن برای دانش‌آموزان است و به عنوان بازوی آموزش مجازی در کشور ادامه فعالیت می‌دهد.

کاظم‌زاده آماری از فعالیت شبکه شاد در ماه گذشته که تعطیلات مدارس به اوج خود رسیده بود ارائه داد و گفت: بیشترین میزان حضور کاربران یکتا در بازه زمانی ششم دی تا ششم بهمن ماه، در روز ۲۵ دی ماه اتفاق افتاده و ۱۲ میلیون و ۹۴ هزار و ۴۷۸ کاربر یکتا در شاد داشته‌ایم و بیشترین میزان کاربر همزمان در شاد به دو میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۷۹ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان حضور کاربران در همین روز به ثبت رسیده که ۶۹ دقیقه بوده و ۴۱۹ هزار و ۴۳۱ پیام و ۶۹ هزار و ۴۸۷ هزار و ۵۰۰ فایل مبادله شده است. در شلوغ‌ترین روز استفاده از شبکه شاد، ۲۹۰ هزار و ۷۳۰ ارتباط زنده تصویری برقرار و ۱۰۴ هزار و ۱۲۵ گفت‌وگوی صوتی انجام شده است.

مدیرفنی شبکه شاد با بیان اینکه طی روزهای ۱۹ آذر تا ۱۹ دی ماه جاری دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های استان تهران، خراسان رضوی و شهر تهران به ترتیب بیشترین میانگین حضور در شبکه شاد را به ثبت رسانده‌اند اظهار کرد: بیشترین میانگین حضور دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان نیز به ترتیب مربوط به خراسان رضوی، شهرستان‌های استان تهران و شهر تهران بوده است.

منبع: ایسنا